• Enrico Kroon: ,,Met Autohuis de Poort bieden we het gevoel van de vertrouwde dorpsgarage".

    Autohuis de Poort

'Persoonlijke aandacht, zo belangrijk'

Advertorial

WOUDENBERG Juist in de huidige tijd neemt de behoefte aan persoonlijk contact enorm toe, als tegenwicht voor de anonieme, digitale economie. Allerhande spullen zijn tegenwoordig gemakkelijk via internet te koop: snel en handig, maar onpersoonlijk. Autohuis de Poort doet het anders.

,,Wij kiezen bewust voor een zekere kleinschaligheid", stelt Enrico Kroon, directeur van Autohuis de Poort. ,,Noem het maar het gevoel van de oude, vertrouwde dorpsgarage. Onze kennis omvat de Franse merken Citroen en Peugeot maar ook alle andere merken via onze service formule James Autoservice. Wij kennen onze klanten en de klanten kennen ons. Bij Autohuis de Poort is een klant geen nummer´´, aldus Kroon. ,,Als meneer Jansen zijn auto voor een onderhoudsbeurt brengt, hoeven we niet te vragen wat voor auto hij rijdt, want dat weten we gewoon. Mocht er iets meer aan de hand zijn, los van het reguliere onderhoud, dan helpen we graag om een voor de klant zo goed mogelijke oplossing te vinden´, licht hij toe.

DIGITALE MOGELIJKHEDEN Maar de service gaat uiteraard verder, gebruikmakend van de digitale mogelijkheden. Kroon: ,,De digitale wereld is natuurlijk ook in Woudenberg realiteit. We sturen indien nodig per e-mail foto's van de problemen die we bij een auto tegenkomen. Eventueel kunnen we dan overleggen: hoe gaan we dat maken en wat gaat het ongeveer kosten? En mocht er nog eens wat zijn, dan ga ik wel even naar de klant toe om het te bepraten en op te lossen."

Via de website is het maken van een afspraak voor de werkplaats trouwens bijzonder gemakkelijk. Op www.autohuisdepoort.nl kan een vestiging worden gekozen (James Woudenberg of Autohuis De Poort Woudenberg), vervolgens is de agenda te zien en kan een afspraak worden ingepland. Voor spoedreparaties wordt overigens altijd ruimte vrijgehouden.

INVESTEREN IN MENSEN ,,Uiteraard investeren we dagelijks. Dat geldt heel concreet voor bijvoorbeeld testapparatuur en voor de aankleding van het pand, tot en met een comfortabele wachtgelegenheid voor klanten. Maar vooral investeren wij in onze mensen. Naast Robert Velker als Service Adviseur en John van Spriel als Chef werkplaats hebben we drie monteurs in dienst, vakmensen, die ook zelf hier uit de omgeving komen.

PARTNER IN MOBILITEIT Een autobedrijf doet tegenwoordig meer dan alleen auto's leveren, onderhouden en repareren. Kroon: ,,Wij zijn een partner in mobiliteit. Je ziet dat vooral jongere mensen heel anders omgaan met het bezit van een auto. Daarin gaan wij ook mee. Aan de ene kant hebben we onze vaak van oudsher vertrouwde klanten, aan de andere klant veeleisende jongere klanten, die méér van ons verlangen. Dat is de rol die wij ook graag willen spelen, we bieden totaaloplossingen voor mobiliteit."

Autohuis de Poort Europaweg 2 3931 NJ Woudenberg Tel.: 033 - 2472790